Mijn favoriete fashion bloggers

Omdat ik altijd opzoek ben naar leuke fashion blogs om te volgen, leek het mij leuk om met jullie mijn favoriete fashion bloggers te delen! Hier mijn top 3.

5cf7f67e8ab460687788d9fe41c49611

1. Negin Mirsalehi

De Nederlandse Negin Mirsalehi staat bovenaan mijn lijstje. Vanaf de eerste dag dat ik op haar blog ben beland ben ik helemaal verslaafd. Negin is binnen een jaar heel succesvol geworden en heeft ondertussen al meer dan 1.8 miljoen volgers op instagram. Haar vrouwelijke stijl met een stoer randje is voor mij altijd een inspiratie.


20a979c70bc1302193a731e5001cc629
2. Eugenie Grey van Feral Creature

Op de tweede plaats staat Eugenie Grey van de instagram/blog Feral Creature. Eugenie is een Amerikaanse blogger met een zeer zelfverzekerde en stoere stijl. Om de zoveel tijd verft ze haar haar in allerlei kleuren en ze is niet bang om te experimenteren met kleding.

f8e6c2837a6e76fe855fcaa1cf9a34e1 3. Kenza Zouiten

Last but not least, Kenza Zouiten. De Zweedse blogger Kenza is naast het bloggen ook model en heeft een eigen kleding lijn genaamd IvyRevel. Met haar girly maar stoere stijl was ze een van de eerste bekende Zweedse bloggers. Op haar blog komen naast outfit posts ook vaak party pics voorbij en vakantie kiekjes.

Bron afbeeldingen: pinterest.com

Wie is jouw favoriete blogger?

One comment

Geef een reactie

