Pleasure me, red!

Bij deze deel ik met jullie mijn favoriete lipstick van dit moment, namelijk de rode “Pleasure me red” lipstick van Maybelline!

Ik heb al heel wat rode lipsticks geprobeerd maar er zat er geen een tussen die ik echt fijn vond. Totdat ik in de kruidvat liep en deze lipstick in de schappen van Maybelline zag liggen. De kleur is perfect voor zowel overdag als voor s’ avonds en hij blijft redelijk lang zitten. Ik gebruik hem nu regelmatig (tegenwoordig zelfs elke dag) en ik kan er geen genoeg van krijgen. Een rode lipstick geeft mij altijd een extra zelfverzekerd gevoel en is een echte head-turner.

De Pleasure me red lipstick heeft een beetje een zijde glans afwerking, maar als je hem aanbrengt met een kwastje wordt hij al snel mat, wat ik erg fijn vind voor overdag.

foto 2_edited

Welke kleur lipstick draag jij het liefst?

3 comments

  1. Ik heb van Maybelline ook een rood kleurtje, hetzelfde omhulsel, alleen is de naam ervan “Cherry Candy” (nr. 550). Fantastisch kleurtje en lekker fris 🙂 Ik draag hem overdag en s’avonds en het is inderdaad zo dat met een kwastje de kleur matter wordt. Ik draag deze lipstick het liefste en ernaast ook Essence “Stay Matt” lip cream 03 soft nude voor de verandering 🙂 Greets! x

    Like

Geef een reactie

